Posant ordre poc a poc

Aquest cap de setmana vaig mirar l'archivador de paper i pobret estava a punt de reventar !!! Com que no donava més els papers ja escampants pel voltant de manera que començaven ha estar arrugats. Així que alguna solució havia de trobar si no volia que la cosa acabés malament. Per altre banda els meus eyelets estàven colocats de tal manera que per trobar un color en concret era una loteria!!!!
I ..... solució econòmica i eficaç (almenys per mi) : Botiga Muji.

----
Éste fin de semana miré el archivador de papel y.. pobrecillo estaba apunto de explotar!!!!!! Como que no daba para más , los papeles estaban escampados por los alrededores de manera que empezaban ha arrugarse. Así que tenir que encontrar alguna solución si no queria que la cosa acabara mal. Por otro lado mis eyelets estaban colocadors de tal manera que encontrar un color en concreto era una loteria!!!
Y..... solución económica y eficaz (almenos para mí): La Tienda Muji




Aquests son uns pastilleros que tenen amb rosca que van perfecte per guardar els eyelets i tenir-los visibles.


Éstos son unos pastilleros que tienen rosca que van perfectos para guardar los eyelets y tenerlos visibles.














També els tenim de cinc en cinc i enroscats en una solapeça que van mot bé per guardar una sola paleta de colors
--
También los tenemos de cinco en cinco y enroscados en una sola pieza, que van muy bien para guardar una sola paleta de colores










Pels papers la solució es un archivador que tenen per 5.75.-€  !!! Perfecte per les seves mides per guardar un bon grapat de papers.

---
Para los papeles la solución es un archivador que tienen por 5.75.-€ !!! Perfecto por sus medidas para guardar un buen "fajo" de papeles

Comentarios