Primer diumenge de maig

Mares en trobem de molts tipus i maneres, les que han parit i les que no, les hi ha que ho son per decissió, les hi ha que ho son per vocació .

I d'aquí a  pocs dies celebrarem el dia de la mare (el primer diumenge de maig) encara que el dia de la mare son tots els dies no creieu? Persona amb un amor tan incodicional envers als seus fills, entregada, voluntariosa, i que mai demana res a canvi com son les mares, es mereix que en aquest dia li fem un petit detall!!!! I com no, un petitt mini fet amb molt de carinyo, un LO o qualsevol coseta que s'ens pugui passar pel cap farà que la nostra mare deixi anar un somnriure d'orella a orella.



A la xarxa començen a penjar-se diferent tipus i el que primer va passar pel tauler del meu blog va ser el del blog Somia en colors  que fent servir el tutorial de Bambola ha creat una agenda de telèfons per que la mare no oblidi cap telèfon. 

-----

Madres hay de muchos tipos y formas, las que han parido y las que no, las hay que lo son por decisión, las hay que lo son por vocación.



Y dentro de pocos días celebraremos el día de la madre (el primer domingo de mayo) aunque el día de la  madre son todos los días ¿no creéis? Persona con un amor tan incondicional hacia sus hijos, entregada, voluntariosa, y que nunca pide nada a cambio como son las madres, se merece que en este día le hagamos un pequeño detalle! Y como no, un  mini hecho con mucho cariño, un LO o cualquier cosita que se nos pueda pasar por la cabeza hará que nuestra madre suelte un somnriure de oreja a oreja.

En la red comienzan a colgarse diferentes tipos y el que primero pasó por el tablero de mi blog fue el del blog  Somia en colors    que usando el tutorial de Bambola ha creado una agenda de teléfonos para que la madre no olvide ningún teléfono.



Comentarios

  1. Açó de l'scrap és un bon recurs per aquest tipus de detalls, eh? Jo l'he descobert fa poc, i enguany la meva mare tindrà el primer regal d'scrapbook! Un petonàs

    ResponderEliminar
  2. Encara m'enrecordo de la carona que va fer la meva mare quan li vam fer el primer àlbum i això que era mooolt senzillet. Després ja li vaig fer un amb un recull de fotos de les dues nenes ! Llàstima que no tinc fotos..... li demanaré per fer-ne i així el podeu veure.

    ResponderEliminar

Publicar un comentario