Gràcies guapo !!!!!!

I ja ha arribat !!!!!!! Ahir va arribar un paquet per mi amb un gran Felicitats !!!!!!! I l'espera del meu regal d'aniversari  ha valgut la pena !!!!! 

Després d'uns anys en el món del Scrap els pobres patidors que viuen amb nosaltres s'han anat adaptant a les nostres peticions i aquest any el Manel va pensar que un regal com aquest en faria il·lusió i servei! 
Us estic parlant de la tornada a les fotografies instantanees a les antigues Polaroid però aquest cop de la mà de Fuji. És la fuji instant un autèntic caprici que em farà moooooooolt servei !

Merci guapo !!!!!!!!!!
-----
Y ya ha llegado!!!!!! Ayer llegó un paquete para mí con un gran Felicidades !!!!!!! Y la espera de mi regalo de aniversario ha valido la pena!!!!!!! 

Después de unos años en el mundo del Scrap los pobre padecedores que viven con nosotros se han ido adaptanco a nuestras peticiones y éste año Manel pensó que un regalo como éste me haria mucha ilusión y servicio!!!! 

Os estoy hablando del regreso a las fotografía instantáneas, a las antigua Polaroid, però ésta vez de mano de Fuji. Es la Fuji Instant un auténtico capricho que me hará muuuuuuuuuuuuuuuucho servicio !!

Merci guapo!!!! 

Comentarios

  1. Que chulada!!!!!! ya estoy deseando ver los nuevos trabajos con las fotos de la Fuji.

    dejebu.blogspot.com

    Besitos

    ResponderEliminar
  2. Madre mía! Que gozada de regalo!!!! Seguro que disfrutas dándole mucho uso!! Enhorabuena!!!

    ResponderEliminar
  3. La verdad es que estoy super contentaaaaaaaaaaaaa!
    Besotes guapas

    ResponderEliminar

Publicar un comentario