Tot ensenyant la Laura : El Ez Mount

Segurament algunes vegades heu vist segells de cautxú sense montar i us heu tirat enrere a l'hora de comprar-los. No cal que ho feu, hi ha una solució: El Ez Mount. 

Aquesta fulla Din-A4 té dos cares: la primera té cola per enganxar-hi el nostre segell mentre que l'altre cara està preparada per poder fer-la servir a les bases de metracrilat, com ja és habitual. Em sembla a mí que la millor manera d'explicar-me es penjar-vos un dels tants videos que corren per you tube de com funciona l'història.





Seguramente algunas veces habéis visto sellos de caucho sin montar y os ha echado atrás a la hora de comprarlos. No es necesario que lo hagais porque hay una solución: el Ez Mount.

Esta hoja Din-A4 tiene dos caras: la primera tiene cola para pegar nuestro sello, mientras que la otra cara está preparada para poder utilizarla en las bases de metracrilato, como ya es habitual. Me parece a mí que la mejor manera de explicarme es colgar uno de los tantos videos que corren por you tube sobre cómo funciona la historia.

Comentarios