Camí cap el Nadal, dia 3: Sorpren als teus convidats

Avui, us vull ensenyar un tutorial que molts de vosaltres potser ja coneixeu. És un tutorial de la Sophie que es van penjar en el seu moment a la red social de KDS al seu Class Novembre 2012. 

Durant aquestes dates tindrem dinars, sopars, visites per casa i una de les maneres de sorprende agradablement als nostres convidats es rebre'ls amb un bon àpat i una taula ben decorada. Aquest però pot ser, el toc que sorprengui quan seguin a taula. Preneu nota: 

Per arribar a fer aquest petit mini arbre amb un ferrero o bobonet com a regal necessitarem:

- Cartró
- Paper decoratiu (tant per l'arbre com per fer la capseta)
- Cutter (recordeu tenir llançetes de recanvi)

- Tisora

- Cola
- El Bombonet
- Estrelletes o alguna coseta per decorar el mini arbre


A partir d'aquí les pases son molt senzilles, de debò, farem una plantilla dels abrets (15 cm), tallarem els cartrons, enganxarem el paper decoratiu, farem les caixetes, decorarem l'arbre i posarem els bombons.... passeu pel tutorial ja veureu que no és taaaaaaaaaaant!!!!!

El tutorial  complert Kits de somni 

----
Hoy, os quiero mostrar un tutorial que muchos de vosotros quizá ya conoceis. Es un tutorial de Sophie que se colgó en su momento en la red social de KDS en su Class Noviembre 2012.

Durante éstas fiestas tendremos almuerzos, cenas, visitas por casa y una manera de sorprender agradablemente a nuestros invitados es recibirlos con un buen ágape y una mesa muy bien decorada. Éste puede ser el toque que sorprenda cuando seamos en la mesa. Tomar nota: 

Para llegar hacer éste mini-árbol con ferrero o bomboncito como regalito necesitaremos: 

- Cartón
- Papel decorativos (tanto para el árbol como para la cajita) 
- Cutter (recordar tener recambios para el cutter)
- Tijera 
- Cola 
- El bomboncito 
- Estrelletes o alguna cosita para decorar el mini árbol.

A partir de aquí los pasos som muy sencillos, de verdad, haremos una plantilla dels arbolitos (15 cm), cortaremos, engacharemos el papel decorativo. haremos las cajitas, decoraremos el arbolito y pondremos los bombones.... pasar por el tutorial y ya veréis que no es taaaaaaaaaanto!!!!! 

El tutorial completo  Kits de somni 

* Imatges i tutorial extret de la pàgina de Kits de Somni /// Imágenes y tutorial extraído de la página web de Kits de Somni

Comentarios