L'inspiració a casa..... L'Àurea de Cromatismes

La trobareu donant classes a la planta de dalt de la seva botiga "Cromatismes" o sino estarà darrere el mostrador parlant amb alguna visitant i donant-li una idea nova. És diu Áurea i estic segura que alguns de vosaltres ja sabreu de qui us parlo.

En el blog de la pàgina de la botiga Cromatismes podreu trobar les seves feines scrapbookeres, l'ùltim que podreu trobar a la botiga i els cursets que s'estan preparant. Tot un munt d'informació pels seguidors del Scrapbook.

Us deixo un petita mostra del seu estil:


Cromatismes | Beach, by Àurea Estellé

mini álbum scrapbooking




La encontraréis impartiendo clases en el piso de arriba de su tienda "Cormatismes" o si no estará detrás del mostrador hablando con alguna visitante i dándole una idea nueva. Se llama Áurea, y estoy segura que algunos de vosotros ya sabreis de quien os estoy hablando.

En el blog de la página de la tienda Cromatismes podréis encontrar sus trabajos scrapbookeros, lo útlimo que ha llegado a la tienda y los cursillos que se están preparando. Todo un seguido de información para los fans del Scrapbook.

Os dejo con una pequeña muestra de su estilo:



álbum scrapbooking

Comentarios

  1. Personalmente la conozco del año pasado cuando fuí a "entreArtistes" y me encanta su tienda y el estilo de scrap que tiene, muy influenciado por el scrap francés con el que ha convivido tiempo.
    Gracias por tus aportaciones, son muy interesantes.BSS:

    ResponderEliminar
  2. Yo tengo la gran suerte de tener su tienda cerquita de casa así que soy clienta fija y cuando puedo me escapo hacer una visita!!!!!

    Me encanta poder dar un visitazo y contar todo lo relacionado con éste mundillo!!!!!

    Besotes

    Ari

    ResponderEliminar
  3. Jo vaig fer el meu primer taller amb ella. Va ser la primera vegada que vaig fer alguna cosa d'scrap. Concretament dos LO's. Va ser al febrer del 2010.
    Després també vaig fer un taller per fer un àlbum amb técniques i saber més i l'any passat vaig anar a EntreARTistes.
    I la botiga...uffff, quina meravella!!!jajajaja

    Petonets!

    Charo

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Aquella botiga............ és per tornar-se locaaaaa!!!!!!

      Petonets
      Ari

      Eliminar

Publicar un comentario