365 dies .......... camí cap els 30 !!!

Fa uns dies que vam celebrar els 29 anys de la Maria.... així que comencem el camí cap els 30 !!!! 

Amb aquesta idea al cap vaig voler fer un mini on durant els 365 dies que passaran fins els proper 2 de maig pogués plasmar el dia a dia del pas del 2 al 3. I de quina manera???

La base és coneguda per molts de vosaltres que quan comença l'any us plantejeu ( i ho aconsegiu no com jo) fer LO del més destacadat de cada mes. Doncs, amb aquesta base només faltava fer-ho una mica mes detallat..... si ens plantejem que cada any està format per 365 dies, 52 setmanes i 12 mesos ara falta barrejar-ho tot  i arribem a: 
--- 
Hace pocos días que celebrábamos los 29 años de Maria ...... así que empieza el caminito para los 30 !!

Con ésta idea en la cabeza quise hacer un mini donde los 365 días que pasaran hasta el próximo 2 de mayo pudiera plasmar día día el paso del 2 al 3.  Y de qué manera????

La base es conocida por muchos de vosotros que cuando empieza el año os planteáis (y lo conseguís, no como yo) y hacéis un LO de lo mas destacado de cada mes. Pues, con ésta base sólo faltaba hacerlo un poco mas detalladito..... Si nos planteamos que cada año está formado por 365 días, 52 semanas y 12 meses ahora sólo nos falta mezclarlo todo y llegamos a: 



Portada de: Camí caps els 30
Portada de: Camino hacia los 30

Al seu interior trobarem la següent estructura:
En su interior encontramos la siguiente estructura:


- 1 full representativa de cada mes //// Una hoja representativa de cada mes


Exemple del mes d'Abril
Ejemplo del mes de Abril


Mes de Desembre amb una fulla de trasnparència sobre el mes
Mes diciembre con una hoja de transparencia sobre el mes

- 1 full per setmana amb el dia perquè hi posi una frase, paraula o adjectiu descriptiu del dia:
1 hoja por semana con el día para que ponga una frase, palabra o adjetivo descriptivo del día:

- Una Cartolina de colors per cada setmana del mes:
Una cartulina de colores para cada semana del mes:


Exemple de la cartolina de colors de cada setmana seguida del full
explicatiu on posar la paraula, frase o adjectiu

Ejemplo de la cartulina de colores de cada semana seguida de la hoja
explicativa donde poner la palabra, frase o adjetivo

Tot plegat s'intercala començant per: l'aniversari que celebrem l'any actual, el full de paper amb la descripció del dia a dia, i la cartolina de la setmana en la que estem, i així fins arribar al canvi de mes on colocareu el full temàtic, i anireu repetint la cadena de manera que obtindrem tot el transcurs d'un any fins la celebració del proper any.
----
Todo se intercala empezando por: el aniversario que estamos celebrando éste año, la hoja de papel con la descripción del día a día, la cartulina de la semana, así hasta llegar al cambio de mes donde colocaremos la hoja temática e iréis repitiendo la cadena de forma que obtendréis todo el  transcurso de un año hasta la celebración del próximo. 


Mes de Maig del 2014; els Trenta !!!!
Mes de Mayo del 2014: Los Trenta !!!!!


D'aquesta manera donareu opció a que el vostre protagonista trii que prefereix fer; si acabar el mini al 100 %, fer el 50% amb els LO temàtics i els de cada setmana o només fer el 25% amb els LO de cada mes i prou. O triar l'opció que més li agrada.
---
De ésta forma daréis opción a vuestro protagonista que escoja que prefiere hacer; si acabar el mini al 100%, hacer el 50% con los LO temáticos y los de cada semana o sólo hacer el 25% con los LO de cada mes y basta. O escoger la opción que más le guste.... 


I un cop acabem la feina amb el full de celebració de l'aniversari que celebrem en l'any actual (en aquest cas el 2014) posem punt i final al nostre mini
--
Y una vez terminamos nuestro trabajo con la hoja de celebración del cumpleaños que celebramos en el año actual (en éste caso el 2014) ponemos punto y final a nuestro mini.




Comentarios

  1. Es curioso e intetesante. Ahora falta que lo cumpla porque es un gran proyecto.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Silvia !!!!

      Aunque hace poquito que ha empezado, de momento, está siguiendolo al 100%, vamos haber que pasa hasta el próximo Mayo !!!

      Eliminar

Publicar un comentario