Tot ensenyant ................ L'ús dels Pan Pastels


La setmana passada us parlava en la secció de "L'inspiració a casa"  del blog de la Paula Castells. Avui vull que pogueu veure un dels seus tutorials que es troben al seu blog http://paulacastells.wordpress.com/

Per les que com jo, us està cridant els Pan Pastels pero no acabeu de veure si valen o no el que costen i els usos que podeu donar-li als vostres treballs, he decidit penjar-vos aquest tutorial, que va fer la Paula per Kits de Somni, i que també podeu veure al seu blog.
---
La semana pasada os hablaba en la sección "L'inspiració a casa" del blog de Paula Castells. Hoy quiero que podáis ver uno de sus tutoriales que se encuentran en su blog http://paulacastells.wordpress.com

Para las que como yo, os están llamando los Pan Pastels pero no acabáis de ver si valen o no la pena lo que cuestan y los usos que les podéis dar a vuestros trabajos, he decidido colgar éste tutorial, que realizó Paula para Kits de Somni, y que también podéis ver el su blog 


                  TUTORIAL:  FONDOS  CON PAN PASTEL 



Per aquest tutorial he triat una cartolina de color blau clar, tres colors PAN PASTEL i una màscara de modificar el fons.

----
Para los que como yo, os está llamando los Pan Pastels pero no acabáis de ver si valen lo que cuestan y que usos les podéis dar a vuestros trabajos he decido colgaros éste tutorial que realizó Paula para Kits de Somni y que también podéis en el blog.

Para éste tutorial he escogido una cartulina de color azul claro, tres colores PAN PASTEL y una máscara de modificar el fondo. 



Vaig posar la màscara amb la cinta en els costats que no es mogui i amb una esponja vaig aplicar PAN PASTEL alternant els colors escollits.
---
Puse la máscara con cinta en los lado para que no se moviera y con una esponja fui aplicando PAN PASTEL alternando los colores escogidos



Després, amb una altra esponja vaig aplicar el gesso i textura en algunes parts de la pàgina.
--
Después, con otra esponja fui aplicando el geso y la textura por algunas partes de la página



A continuació vaig treure el màscara aplicat el vernís fixador en sec ... vaig passar més PANPASTEL algunes parts de la pàgina, però ara sense la màscara.
---
A continuación saqué la máscara aplicando el barniz fijador en seco.... pasé más PAN PASTEL en algunas partes de la página pero ahora sin la máscara.



Llavors vaig començar con la  tinta acrílica, segells i textura ...
--
Entonces empezé con la tinta acrílica, los sellos y las texturas...




Aquí el fons  ...
-- 
Aquí el fondo...



Llavors era només decori la pàgina i aquest és el resultat final ...
--
A partir de ahora solo decorar la página y éste es el resultado final.....




-------


Sembla fàcil, no??? Bé, la Paula ho fa facil .... ara falta valor i ganes d'experimentar una mica.
---
Parece fácil, no??? Bien, Paula lo hace fácil.... ahora falta valor y ganes de experimentar un poco.


* Imatges i tutorial del blog de Paula Castells /// Imágenes y tutoriales del blog de Paula Castells 

Comentarios