La Scraproom de Marianela

 A Bambola Casa Creativa van posar fotos de la Scraproom de Marianela i avui les he trobat per la xarxa. I trobo que és una autèntica virgeria d'organització i manera d'aprofitar l'espai. Sobretot si tenim en compte que no tothom disposa de taaaaaaant d'espai com tenen les scrapbookeres americanes que disposen d'un subterrani per a elles soles!!!!!!!! 

La Marianela ens explica que quan va començar ho feia a la taula del menjador de casa i mica en mica el material va anar entrant a casa fins que va necessitar un espai per a ella..... us sona, no?? 

----

En Bámbola Casa Creativa pusieron unas fotos de la Scraproom de Marianela y hoy las he encontrado por la red. Y encuentro que es una auténtica virgería de organización y manera de aprovechar el espacio. Sobretodo si tenemos en cuenta que no todo el mundo dispone de taaaaaaantísssimo espacio como tienen las scrapbookeras americanas que tienen un subterráneo para ellas solas!!!!!!!

Marianela, nos explica que cuando emepezó lo hacía en la mesa del comedor de casa y poco a poco el material fue entrando a casa hasta que fue necesitando un espacio para ella..... os suena, no? 







Passeu pel seguent link http://bambolacasacreativa.blogspot.com.es/2012/10/reto-octubre-scraproom-de-marianela.html que teniu una explicació completíssima d'ella explicant on té colocat casa cosa
---
Passar por el siguiente link http://bambolacasacreativa.blogspot.com.es/2012/10/reto-octubre-scraproom-de-marianela.html que teneís una explicación cmpletíssima de ella explicando donde tiene colocada casa cosa. 

Comentarios