Segells Digitals

Si una cosa necessitem  tots els que practiquem Scrap és espai a casa nostra. Facis el que facis i tinguis el lloc que tinguis... sempre acabes necessitant-ne més!!!!!!!! Així que aquest dies he estat mirant com funciona tot el món dels segells digitals ja que, si puc estalviar-me una miqueta d'espai i tenin en compte que em caben uns quants segells en un pen o en el disc dur que tinc exclusiu per a Scrap, més lloc que guanyo en el meu Scraproom (que algun dia aconseguiré tenir del tot endreçat...)

Així que buscant per la xarxa he donat amb el blog Garabatos De Papel . El seu funcionament és molt fàcil. Mireu pel blog on ens ensenyen els seus segells i com queden en algun treball i si us fan el pes; envieu un mail demanat quin us agrada i la resta..... ja sabeu. Jo ara mateix començo a fer-ne tria i a preguntar el preu que tenen... perquè al blog no he sapigut trobar la resposta!!!! 




Si una cosa necesitamos todos los que practicamos Scrap es espacio en nuestra casa. Hagas lo que hagas y tengas el espacio que tengas.... siempre acabas necesitando mássssss!!!!!!!! Así que éstos días estoy mirando como funciona el mundo de los sellos digitales ya que si puedo ahorrarme un poquito mas de espacio y teniendo en cuenta que caben unos cuantos sellos en un pen o en el disco duro que tengo para el Scrap, entonces mas lugar que gano en mi Scraproom (que espero algun día, tenerlo ordenado...........) 

Así que buscando por la red he encontrado el blog Garabatos De Papel  Su funcionamiento es muy sencillo. Mirar en el blog, donde nos enseñan sus sellos y como quedan en algún trabajo; si os gustan,  enviar un mail pidiendo cuál es y el resto.... ya sabéis. Yo ahora mismo empiezo a escoger y a preguntar su precio ..... porque el en el blog no he sabido encontrar la respuesta !!!!

* Imágenes sacadas del blog http://historiadeungarabato.blogspot.com.es

Comentarios