23. Camí cap al Nadal 2013 / 2014 ............... El meu diari de nadal

Per començar em faré autobombo. Us vull ensenyar el diari de nadal del 2013 / 2014 acabat i preparat per començar la seva primera pàgina.... espero que aquest any, sí ! Espero que aquest any el començi i l'acabi. I per tal d'ajudar-me una mica la foto de cada fulla la faré amb la polaroid ( així serà un pim pam... espero) 
----
Para empezar me voy hacer autobombo. Os quiero enseñar el Diario de Navidad 2013 / 2014 acabado y preparado para empezara su primera pàgina .... espero que éste año, sí!!! Espero que éste año lo empiece y lo termine. Y para ayudarme un poquito la foto de cada hoja la voy hacer con la polaroid (así será un pim pam.... eso espero) 




Com funcionarà el meu diari de Nadal ? Cada dia tenim un full on colocar la foto representativa (espero que m'enrecordi de fer-ne una cada día) i un adjectiu o frase que resumeixi el que ha passat. Per la part del darrere tenim un recuadre on poder extendre'm i explicar una mica més detallat el que recordi ( això suposo que serà més els dies senyalats.

Como funcionara mi Diario de Navidad? Cada día tenemos una hoja donde colocar la foto representativa (espero acordarme de hacer una cada día) y un adjetivo o frase que resuma lo que ha sucedido. Por la parte de atrás tenemos tenemos un recuadro donde poder extenderme y explicar con un poco de detalle lo que me acuerde (eso supongo que será en los días mas destacados) 




A mida que passin els dies aniran apareixen els números Kraft. Aquest son els deu dies marcats per mi:

1.- La pujada a Montserrat; cada any i desde que vaig néixer pujem a Montserrat a veure la Moreneta i si tenim sort escoltem el Virolai. Amb els anys la familia ha anat creixent i ara de dos que va ser el principi (els meus papis) ara som 6. I de fer la visita pim pam...... ara no podem sortir sense fer una paradeta a les pagueses i comprar la coca (ummmmm que bona !!!!!!!) 

2.- La Fira de Santa Llúcia; preparar l'abre el pessebre i anar a buscar alguna figura nova forma part de cada any

3- La Loteria; per mi sentir la canterella dels nens cantant un numeret darrera l'altre marcava l'inici d'aquestes dates

4.- La nit de Nadal; gent a casa sopant, cantant, rient, ens trobem tots junts al voltant de la taula .... els regals de l'abre ....els mitjons de la meva àvia


5.- Nadal; festa gran tots reunits i passant una bona estona

6.- Dia de St Esteve; tornem a la taula i les nadales..... i si podem anar a casa el tiet Pere a menjar els canelons que fa per aquestes dates !!!!! Un autèntic plaer pel paladar !!!!!!!!

7.-  Cap d'any; festa boija per despedir l'any acompanyat del raim i unes copetes de cava 

8.- Any Nou ; Comencem un nou any ple d'esperances i ilusions... i amés a més amb un bon dinar perquè el meu Manelet ens convida per celebrar el seu sant

9.- La nit dels Senyors D'Orient. Cavalcada ...... passeijada per la nit a Gran Vía a les paradetes ......

10.- Els Reis ; no cal ser un nen per sentir la màgia de l'arribada dels Reis Mags D'Orient

--

A medida que pasen los días iran apareciendo los número Kraft. Éstos son los diez días marcados para mí: 

1.- La subida a Montserrat: cada año y desde que nací subimos a Montserrat para ver la Moreneta y si tenemos suerte escuchamos como cantan el Virolai. Con lo años la familia ha ido creciendo y ahora de dos que empezaron al principio (mis papis) ahora somo 6. Y de hacer una vosota pim pam.... ahora no podemos salir sin nuestra parada en la payesas y comprar las cocas (ummmmmm que buena !!! ) 

2.- La Loteria; para mi, escuchar a los niños cantar un numerillo detrás de otro marca el inicio de éstas fechas 

3.- La feria de Santa Llúcia; poner el árbol, el pessebre e ir a buscar una figura forma parte de la tradición de cada año

4.- La noche de Navidad; gente en casa cenando, cantando, riendo, nos vemos todo alrededor de la mesa.... los regalos del árbol.... los calcetines de mi abuela......

5.- Navidad; fiesta grande todos reunido y pasándolo en grande

6.- Día de St Esteve; volvemos a la mesa y los villancicos ... y si podemos ir a casa de mio tío Pedro a comer los canelones que hace para éstas fechas !!!!! Un auténtico placer para el paladar !!!!!! 

7.- Fin de año; fiesta loca para despedir el año acompañado por uvas y unas copillas de cava.

8.- Año Nuevo: empieza un nuevo año lleno de esperanzas e ilusiones ... y a mas a mas con una buena comida porque Manel nos invita ya que celebramos su santo.

9.- La noche de los Señores de Oriente; cabalgata... paseo por la noche en la Gran Vía con  sus paradas....

10.- Los Reyes Magos; no hace falta ser un niño para sentir la magia de la llegada de los Reyes Magos de Oriente 




Comentarios

  1. anims amb el tema del gatet, i la foto del calendari de la pepa Pig, és genial :)

    ResponderEliminar
  2. Un diari de nadal preciós!!! ara acabar d'omplir-lo...
    Petons...

    ResponderEliminar

Publicar un comentario