Maneres de posar ordre ........ Esponjes Distress Ink

Una altre manera per tenir les esponges dels nostres distress controlats i preparts per fer servir a la primera. Jo faig servir la de clàssica de cada esponja colocada al cul de cada caixa de distress amb una miqueta de velcro... (crec que us vaig fer una entrada ...) Ara he trobat un altre sistema.... que fa servir Danielle Daws. 

Ella fa una espècie de cuadrícula on té un pantone dels Distress i va col·locant les esponges amb l'ajut del velcro .... ufff millor una imatge que explicar-ho o paseu pel seu blog !!!!! 



Aquí teneís otra manera de guardar las esponjitas para distrear controladas y preparadas a primera mano. Yo utilizo la clásica, cada esponja colocada en el culo de su caja distress con un poco de velcro (cro que hice un post...) Ahora he encontrado otro sistema..... que utilitiza Danielle Daws. 

Ella hace una especia de cuadrícula en la que tiene un pantone de los Distress Ink y va colocando las esponjas con la ayuda del velcro.... uffff !!!! mejor una imagen que econtarlo o passar por su blog !!!!

Comentarios