10 anys amb un mini i un Project Life per endavant

Fa uns dies, concretament el dia 16 d'abril, vam celebrar els 10 anys de casats!!!!! Sembla mentida com passa el temps tant ràpid quan estàs amb al persona que encaixa perfectament amb el que tu volies el dia que vas decidir que fos l'escollida.  

I ja sabeu que passa si tenim la formula: celebració + scrapbooker = mini 




No vaig tenir molt de temps perquè aquests dies la salud no m'acompanyava però a ùltim moment vaig treure forçes i al final va sortir aquest petit mini amb les fotos escollides del día màgic i el relat de com el vam anar passant.... el millor el resultat que va donar quan el Manel el va rebre. 

Ara toca la segona part..... com que el nostre àlbum de casament està fet pols i en aquella època això del scrapbook encara no hem passava pel cap, ara el que farem és un Project Life d'aquell dia amb totes les fotos....... de moment ja tenim l'àlbum ara ja falta posar-nos a crear. 






Hace unos días, concretamente el día 16 de abril, celebramos los 10 años de casados !!!!!! Parece mentira como pasa el tiempo tan rápido cuando estás con la persona que encaja perfectamente con lo que tu querías el día que decidiste que fuera la escogida. 

Y ya sabéis que pasa si tenemos la fórmula: celebración + scrapbooker = mini

No tuve mucho tiempo porque éstos días la salud no me acompañó pero a último momento saqué fuerzas y al final salió éste pequeño mini con las fotos escogidas del día mágico y el relato de como lo pasamos...... el mejor resultado fue cuando se lo dí a Manel.

Ahora toca la segunda parte..... como nuestro álbum de boda esta hecho polvo y en esa época eso del scrapbook aun no me pasaba por la cabeza, ahora lo que haremos es un Project Life de ese día con todas las fotos.... de momento ja tenemos el álbum, ahora toca ponernos a crear.

Comentarios