La primera novela d'una amic: La Extraña Historia de Maurice Lyon

Avui no us parlaré de Scrap. Avui us vull parlar de la primera novela escrita en castellà que presenta el meu amic Oriol Nolis: La Extraña Historia de Maurice Lyon.  En ella L'Oriol composa un relat ple de clarobscurs, amb una magnífica ambietació i un gran domini de la intriga. Vaja tot un trhiller que a la vegada es una reflexió sobre l'art i el desig de la possessió.  

El podreu trobar a la Casa del Llibre en versió de tota la vida (paper) i pels que ens hem passat el epub ja el podeu descarregar amb un descompte de quasi la meitat de preu

Espero que us agradi.

----

Hoy no os voy hablar de Scrap. Hoy os quiero hablar de la primera novela escrita en castellano que presenta mi amigo Oriol Nolis: La Extraña Historia de Maurice Lyon. En ella Oriol, compone un relato lleno de claro oscuros, con una magnífica ambientación y un gran dominio de la intrigra. Vaya todo un thriller que a su vez, es una reflexión sobre el arte y el deseo de la posesión.

Lo podéis encontrar en la Casa del Libro en versión de toda la vida (papel) o para los que ya hemos pasado al epub ya se puede descargar con un descuento de casi la mitad de precio. 

Espero que os guste. 




Comentarios

Els mes vistos

Mis blogs premiados para el Liebster Awards

Maneres de posar ordre ..... La caseta de Washi Tape

" LA FLECA"

La nostra botiga d'avui .......... Alfor

Quan tu dius....... VOLS DIR.......

Primer Premi Dardos

El Reto de Enero de Locas Por el Scrap

Tot ensenyant la Laura .......... Flors de feltre

Maneres de posar orde..... Les Cintes

15 . Camí cap al Nadal 2013 / 2014 ............. Decorem l'Arbre de Nadal