Un dia molt especial (amb grups bombolla i el Altillo de los Duendes)


Ùltimament m'agraden els reptes! I aquest va ser un d'ells!!! Finals d'agost del 2020 
Portes un any que saps que la teva cosina farà la primera comunió i penses tinc temps... per si les mosques aprofito la nova col.lecció del Altillo de los Duendes i la compro ja.... però passen els dies, els mesos...i estás a poques setmanes i encara no has començat i no tens ni idea que vols fer! 

Sort que aquest cop vaig trobar la inspiració en un àlbum de Angelica Carballo, l'àlbum perfecte per la Jana, però per-lo hem faltaven dues col.leccions... ja em veieu buscant-los per tot arrareu, i encara que no els vaig trobar tots el resultat crec que va ser sigut força bo!!! No?!?!






Últimamente me gustan los retos!!! Y éste fue uno de ellos!!! 

Finales de agosto del 2020  Llevas un año que sabes que tu prima hará su Primera Comunión y piensas tengo tiempo.... por si las moscas compro la nueva colección del Altillo de Los Duendes pero pasan los días, los meses... y estas a pocas semanas y aún no has empezado y no tengo ni idea que quiero hacer!!!!


Suerte que esta vez encontré la inspiración en un álbum de Angelica Carballo, el álbum perfecto para Jana,  pero me faltaban dos colecciones,,,, ya me podéis ver buscando por todas partes. Y aunque no las econtré todas, creo que el resultado ha sido bastante bueno??!!??? No?




Comentarios