Tesoros perdidos en una caja ....... Graduación

Això és un dels molts que he trobat a la meva caixa olvidada al Fons de la Scraproom.

Al 2019 la meva petita "Tati" acaba la carrera i es convertia en una Llicenciada en Veterinaria. Per fi aconseguía el seu somni i començava una nova etapa. Una etapa en la que actualment es feliç amb la seva professió i dia rere dia rep la recompensa de tot el que ha lluitat per arribar fins aquí!!! Treballar amb el que més li agrada ajudar a cuidar les nostres mascotes.

Per sort abans de regalar això que no sé com denomina-ho (no estaba en el millor moment) vaig grabar amb moltes  poques ganes com va quedar.... (perdoneu el video.... no té paraules...)



-----

Ésto es uno de los muchos mini que encontré en mi caja olvidada en el fondo de mi Scraproom. 

En el 2019 mi pequeña "Tati" terminaba la carrera y se convertía en una Licenciada en Veterinaria. Por fin conseguía sus sueños y empezaba su nueva etapa . Una etapa en la que actualmente es feliz con su profesión y día tras día recibe la recompensa de todo lo que  luchado por llegar aquí!!!! Trabajar con lo que más le gusta ayudar a nuestras mascotas. 

Por suerte, antes de regalar ésto que no sé como denominarlo (no estaba en mi mejor momento) grabe con pocas ganar como quedo.... (disculpar el video .... no tiene palabras...)




Comentarios